tisdag 20 april 2010

drömmar om sol, bad, och vin :)

Jag tävlar med solresor om att bli deras resereporter i en vecka. Helt fantastisk tävling om ni frågar mig, priset är ju det bästa! Man får välja och vraka bland väldigt många resmål och så när man väl är på resan så ska man blogga (vilket jag gärna gör ändå!). Gissa vart jag vill åka :) Jag valde ingen jordenruntresa utan jag håller mig gärna i europa, och dricker vin, äter ost och lyssnar på ett av världens vackraste språk (förutom isländskan då.. ;)). Italien är det självklara resmålet för mig!

Vart hade du velat åka?

2 kommentarer:

  1. Jag tävlar också och vill resa till Portugal på matresa med mina föräldrar och min man :) (Vi har nämligen en resa till Italien inbokad i sommar, annars hade det varit det givna valet ;)

    SvaraRadera
  2. Till samma land som du...! Var där tre veckor i somras, och då var det fjärde Italienresan för mig. Det komemr definitivt att bli fler!

    SvaraRadera