onsdag 7 april 2010

grafiskt, personligt och vackert

Jag blev väldans glad när jag för en tid sedan, i ett mail ifrån Sköna hem, fick se denna bilden. Den vågade men ändå så lugna turkosa färgen på väggarna, tillsammans med de fina gamla tavlorna och de fina grafiska sängkläderna är så personligt och underbart! Jag älskar känslan man får av vissa bilder :)

Ett snarlikt påslakanset finns att köpa på ellos för 149 kr, inte alls fy skam inte :) Tror dock inte att det passar särskilt bra in i vårt sovrum... typiskt när jag är så insnöad på grafiskt just nu.. men äh.. vad spelar det för roll om det matchar när man ändå har ett sängöverkast.. :)

Kollar man vidare så ser man att de i samma hem har mattan stockholm från ikea som jag så gärna vill ha.. men som inte heller passar in alls.. tusan också vad fin den är!

kolla resten av detta sköna hem här

1 kommentar: