söndag 1 april 2012

Den där timmen...

 Jag känner mig inte helt nöjd med att ha skruvat fram klockan en timme.. Morgnarna är ju mörka nu! och på kvällen är det så ljust att vi glömmer bort att det faktiskt är kväll och att man kanske skulle ta och laga mat.Vi går ju  mot ljusare tider, men lite av ett I-lands problem tycker jag att det är..

Ikväll blev det då sushi.. eftersom vi kl 19.40 satt i bilen på väg hem och hade ännu inte tinat fisken som skulle lagas.. Det är framförhållning det.. 

Nu - mys i soffan med naturgodis och delicatobollar, En del av min Beach 2012 diet :)

1 kommentar:

  1. Åhh sushi är så nedrans gott !!!

    Och jag håller med, ge mig den där timmen tillbaka !! Jag är inte ens halvfärdig med dagens uppgifter när jag inser att klockan är över sju och ingen middag har lagats :O
    Det har blivit mycket färdigmat sista veckan måste jag erkänna !

    SvaraRadera