söndag 29 april 2012

Planer för ett uterum

 Jag älskar att vi har ett uterum! Jag vill (ska!) ordna så det blir ett extra rum där ljuset flödar och man kan sitta och mysa långt in på vintern trots kyla och snö. Kanske dröjer lite innan allt blir klart, men tanken är god. Mitt huvud snurrar lite med alla idéer för huset, vilken tur att jag har en blogg där jag kan samla alla tankarna och dela med mig av dem :)

Stengolvet gillade jag här. Men jag hade nog haft en matta också så att det blev lite varmt.
Precis såhär är ju perfekt. Som ett extra vardagsrum, med gardiner, vanliga lampor, olivträd och innemöbler.

Detta är utgångsläget. Mycket ljusinsläpp visserligen och fina vita bjälkar. Men golvet måste vi göra något åt, och lite tyg får vi nog ha in för att mysa till det hela. Skira vita tyger som ger mys men släpper igenom det viktiga ljuset.
Åh vad jag längtar tills jag får sätta tänderna i detta projekt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar