torsdag 26 april 2012

Under ytan

 Igår var vi och snorklade runt några öar här i närheten. Visst att detta nu egentligen är en inredningsblogg, och att jag dessutom kanske inte är den som hemskt gärna visar upp mig i bikini (kanske inte på nätet i alla fall), men dessa bilder tycker jag ändå att jag får bjuda på :)

Jag tycker själv att mitt kroppsspråk är ganska talande. Jag är sjukt spänd för att där är en massa fiskar som kommer jätte nära, jag fnittrar hejdlöst och både vill och vill inte att de ska nafsa på mig så som fiskar gör. På bilden syns bara två, men jag lovar, de var sjuukt många :)

Och denna får ni se bara för att jag är så väldigt (o)graciös och rockar verkligen min snorkel ;)
Ett hett tips för alla som gillar semestrar med sol och bad; en undervattenskamera. Bra i alla lägen och det är riktigt roligt att kunna fota under vattnet.

3 kommentarer:

  1. Hej!

    Jättebra blogg - hoppas du har det trevlig på din solresa! Om möjligt så skulle jag gärna vilja få någon e-post att kontakta dig på! Det gäller ev. samarbete. Du kan nå mig på mikael(a)bebetteronline(punkt)com

    Trevlig helg!

    / Mikael

    SvaraRadera
  2. Det ser helt underbart ut !!!
    Jag får kanske snorkla i en vattenpöl som bildats i trädgården istället.
    Inte lika många fiskar, troligen inte lika varmt men man kan väl låtsas ?

    SvaraRadera
  3. Vad söt du ser ut tilltrotts snorkeln samt cykloo

    SvaraRadera