måndag 7 april 2008

Ett stort steg för en liten mig

Jag har precis lagt upp min stationära dator på blocket! Nu jäklar ska jag köpa en laptop istället! Har bestämmt mig för att jag vill ha Chill-modellen (se förra inlägget). Det är faktiskt lite bitterljuvt att skiljas från min nuvarande dator, då den inte är så gammal, och jag har inte ens använt den så mycket... Stor del av tiden som jag bott i denna lägenheten använde jag min sambos laptop medan denna var nedpackad på grund av platsbristen. Men nu är det nya tider och nu är jag redo att släppa taget om min kära dell, för att införskaffa mig något nytt så att jag kan blogga med stil (och sitta i soffan samtidigt!).


Lägg märke till den smidiga reklamen jag fick till för bloggen, man måste ju passa på! Kanske kommer nya besökare direkt från blocket :)


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

3 kommentarer:

  1. congrats! laptops are the way to go. i like to flop out of the couch and just surf and blog.

    do you have any idea what i'm saying? i guess i've been negligent in my swedish and icelandic studies. my apologies.

    SvaraRadera
  2. i speak english, french and italian, but no swedish. i run your stuff through a translator that i have saved in my favourites. it's not exact, but i can get a pretty good idea of what you are saying most of the time. i think...

    SvaraRadera
  3. unde inte kommentera på laptopsinlägget, blev något knas. :S Vad kul att du med blev sugen på den lappen. Mycket snygg. Har du bestämt dig för färg ännu??!

    Ha det bra! /Malin Inspiration & design

    SvaraRadera