onsdag 9 april 2008

Tisdagstema - Mat

Tisdagstemat som var igår passar mig ganska bra. Mat är något jag verkligen gillar, att laga är rätt kul, men att äta är ju bäst :)

Och (går)dagen till ära har jag nu startat ännu en blogg, något jag funderat på i ett tag. Om det är en så bra idé återstår att se, det tar ju lite tid att blogga.. Men intresset finns där och det är det som är viktigast :)

Min plan är att skriva recept, recensioner, tips och annat som jag kommer på som har med god mat att göra. Kolla in min nya blogg - Den goda maten

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

3 kommentarer:

  1. trevligt med tanken om god mat! Kanske ska kolla in den! :)

    SvaraRadera
  2. åh, blir hungrig juh - kanske bäst & gå & lägga sig ;)

    ha det gott // Kramz PiM

    SvaraRadera
  3. Lycka till med din nya matblogg!

    SvaraRadera