fredag 4 april 2008

Livet leker och det är Fredag!

Det är så skönt med helg, och det är så skönt att det är vår! Och jag har haft en himla trevlig dag idag! I skolan gjorde jag bättre ifrån mig än vad jag själv väntat mig, det fina vädret höll sig precis under tiden då vi hade lektion i parken (riktigt mycket tur!), när jag kom hem väntade där en ny elle interiör och så köpte vi oss en helt enorm ny tv. Den är hela 50", vilket jag hade mycket emot tidigare, men efter mycket om och men så gav jag med mig, den är ju trots allt fin, och sambon är väldigt nöjd och glad, vilket gör mig nöjd och glad.

Så nu sitter jag här och dricker ett glas vin och håller på att somna framför den nya tv:n... det är så härligt med fredag :)


Bilderna föreställer mina nejlikor, tyckte att jag valde en ganska fin och uppiggande färgkombo. Jag blir på väldigt gott humör när jag ser dem iaf :)


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

2 kommentarer:

  1. Väldigt fina blommor du köpt! Riktiga vårfärger! Gott med ny tv. vi har också LG 42 tums. Jag var skeptiskt till så stor först men ångrar mig verkligen inte idag. Ha en trevlig helg! KRAM

    SvaraRadera
  2. Härlig färgprakt!

    Nejlikor har ju fått en pånyttfödelse nu för tiden. Tidigare ansågs den ju vara en begravningsblomma.

    Tur att det ändrar sig. Tycker de är superfina!

    Varma hälsningar!

    SvaraRadera