söndag 20 april 2008

Mycket inspiration på få kvadrat

Var inne på marthastewart.com precis och surfade lite och hittade en lägenhet som de inrett. En liten liten lägenhet på Manhattan som blev superfin!

En organiserad garderob är något som jag hade behövt, speciellt en sån här fin skoförvaring då jag älskar skor har en väldans massa av dem här hemma (+ ett par på väg från Haléns...).



Jag gillar att de lyckades öppna upp köksskåpen utan att få det att se stökigt ut. All mat finns i vita behållare, och i de stora lådorna ovanpå skåpen finns saker som inte används dagligen. Tipset med de stora lådorna kanske jag tar till mig faktiskt.. tyckte det var jättefint :)


Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

2 kommentarer:

  1. Det var jättesnyggt! Tänk om man hade sina kläder och skor så snyggt förvarat. Håller med dig om att det var snyggt med de stora lådorna i köket! Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  2. Fina inspirationsbilder! Snygg garderob! Jag älskar också skor - man kan inte få för många! ;) Kram

    SvaraRadera