måndag 14 april 2008

Jag vill till Amerika!


I helgen träffade jag och sambon ett par amerikanska killar som var jättetrevliga. Vi umgicks i helgen och de sa åt oss att vi skulle kontakta dem om vi skulle till Usa nån dag. Risken är ganska stor att vi faktiskt gör det, dels för att dessa killar var jättetrevliga och kul att umgås med, dels för att usa har Pottery barn.. I wan't to go to Pottery barn. Tills dess får jag hålla till godo med dessa inspirerande bilder, som jag tittar på med förundran då jag inte förstår hur man kan få till det så fint!





Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

4 kommentarer:

  1. Åh, jag vill med till Amerika! Skulle vara en fantastisk upplevelse. Och då skulle jag även passa på att gå på lite second hand där och fynda :)

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Ja tänk att få åka till USA och bara shoppa loss!! ;)

    SvaraRadera
  3. svar: tack för kommentaren! och kul att du hittade bloggen!

    jag älskar bilderna.. så fina färger. med rätt kombinationer kan det aldrig bli för mycket färg.

    SvaraRadera
  4. Ja, vilken upplevelse att få åka till USA och shoppa! Det är ju egentligen nu man skulle sticka, dollarn är ju så låg... :-)

    SvaraRadera