lördag 15 augusti 2009

24

Igår fyllde jag 24 år. Det firades med middag och god dricka på lilla torg med goda vänner och så gick vi en sväng på festivalen och åkte en karusell :) Dock är jag inte så glad för att vara på festivalen, speciellt inte på kvällstid då det är alldeles för mycket folk så vi gick hemåt ganska tidigt. Vilket i din tur var bra för jag somnade nästan direkt när vi kom hem :)

Något som vi hunnit få klart hemma är vår efterlängtade Jonas från Ikea, nu kan sambon äntligen sitta vid datorn vid ett eget skrivbord, och så kan vi gömma allt när vi känner för det!


Även våra svarta vitvaror har kommit in i lägenheten. På tisdag kommer köket och då ska vi jobba hårt som bara den för att få allt på plats! Jag längtar verkligen efter att få kunna laga mat!

4 kommentarer:

  1. Grattis i efterskott! :)
    Era nya vitvaror ser snajsiga ut, det ska bli kul att se dem på plats sen!

    SvaraRadera
  2. Grattis i efterskott får jag också säga och woow vad läckert med svarta vitvaror. Jag är verkligen helt inne på svarta prylar överhuvud taget nu. Sååå snyggt!

    SvaraRadera
  3. Grattis i efterskott! Ska bli roligt att se hur ert kök blir :)

    SvaraRadera
  4. Stort grattis i efterskott!
    Kram Sandra

    SvaraRadera