torsdag 6 augusti 2009

En egen toalett...

Tanken från början i vår lägenhet var att sambon skulle ha gästtoaletten som sin egen och att jag skulle få badrummet som mitt, men jag börjar tänka om faktiskt. Jag hade nog velat ha gästtoaletten som min egen. Badrummet är ju egentligen alltid bådas då båda måste använda duschen. Om jag har gästtoaletten som min har jag en möjlighet att göra den mycket mer flickig och fin än sambon hade tillåtit :) Och det gillar jag!

Nedan är saker från Drytrend.com som hade passat som bara den på min flickiga gästtoalett!

Badrumsmattan Bob 195 kr är tydligen en mjuk dröm för fötterna, det låter ganska bra ju :)

Genie lykta med sidentofs 230 kr (eller 245 kr för en stor)


Vipp tvålpump 895 kr, visserligen mer än jag nånsin kommer spendera på en tvålpump, men drömma kan man ju, och läcker är den :)

Lysia doftljus som doftar mimosablomma. Vet inte vad det luktar, men jag gillade den oranga färgen, det var ett vackert ljus :) 295 kr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar