tisdag 25 augusti 2009

Gratis Fotobok från Fuji

Fuji Direkt har ett super erbjudande just nu för alla som bloggar. Om man skriver ett inlägg om deras fotobok så får man en själv! Jag är inte sen att nappa på detta då jag länge velat ha en till våra semesterbilder från Thailand.

Jag har en gång tidigare påbörjat en fotobok, men då var det så att man ladda upp bilderna på nätet och så skulle man göra allt inom en viss tid. Med flera hundra bilder att välja mellan, och när man vill att det ska bli precis rätt så tar det ju ganska lång tid, och helt plötsligt hade mitt arbete försvunnit ut i cyberrymden (halva boken var färdig så det var lite irriterande..). Nu kan man dock ladda ner ett program på Fuji direkt, och ta den tiden man behöver för att göra den perfekta boken!


Jag ska göra en med bilderna från Thailand först. Men blir jag nöjd med den så köper jag nog fler, för detta slår att sortera bilder in i ett album manuellt med hästlängder!

Klicka här för att komma till erbjudandet!


9 kommentarer:

  1. Var nånstans står det att det är gratis om mman bloggar om den? Jag hittar inget om det nämligen... :-S

    SvaraRadera
  2. Tack för länken!
    Såg förresten inte förrän efter jag hade lagt denna kommentaren hos dig att jag hade gått vidare i fototrissen. :-)

    SvaraRadera
  3. På tal om länkar så kom jag just på att jag hade glömt att ändra ditt bloggnamn i min länklista.. men nu är det kirrat! :-)

    SvaraRadera
  4. Oj, så bra! Det ska jag ta en titt på!

    SvaraRadera
  5. Oj, så bra! Det ska jag ta en titt på!

    SvaraRadera
  6. Vilket härligt erbjudande!

    Svar: Tack så mycket!
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  7. Tack for tipset! Det har blir spannande och vilken smart reklamkampanj av Fuji! Ha det bra! towe.

    SvaraRadera
  8. det där låter super, måste checka in det!

    SvaraRadera
  9. tusen tack för tipset !ska oxå anmäla mitt intresse!

    SvaraRadera