lördag 8 augusti 2009

Folkvett

Vår gamla garderob ligger ute på blocket för tillfället, och vi vill gärna bli av med den. Därför blev jag glad när någon ringde i förmiddags och sa att de ville komma och titta på den. Vi kom överrens om att hon kunde komma kl 14. Jag och sambon stack ut och solade och badade i ett tag (något vi inte alls gjort på hela vår semester förrän nu...), men fick skynda oss tillbaka för att vara hemma till kl 14 eftersom vi så gärna vill bli av med denna garderob. Nu sitter jag här, inomhus i strålande solsken och irriterar mig på att människan inte dök upp och inte ringde.

Dessutom ringde hon från dolt nummer så jag kan inte själv ringa upp henne.

kan man inte komma så får man ringa! jag har faktiskt annat att göra än att vänta på folk som inte dyker upp...

Så, nu har jag gnällt färdigt :)

6 kommentarer:

  1. ursch sånt är irriterande. Hoppas de löser sig med försäljningen.

    SvaraRadera
  2. Sånt är skitdåligt! Det hände mig en gång också. En tjej skulle köpa en stor ute-kaninbur av oss och vi bestämde en tid och hon kom inte, hade ursäkt på ursäkt,ringde mig på jobb och skulle diskutera var hon skulle hyra släp(?) för att hämta den och om hon skulle hämta sina barn före eller efter. Sånt har jag ju inte att göra med. Det finns många märkliga människor där ute...

    SvaraRadera
  3. Och jag släpade med mig en tung cd-spelare till tågstationen här i stan för jag skulle vara schysst mot en karl/kille, inte fan dök han upp! Blocketpuckon! Morr!

    SvaraRadera
  4. Tröttsamma människor det finns!!
    Hur svårt kan det vara att lyfta luren och ringa??

    Hoppas ni får den såld snart!

    Kram

    SvaraRadera
  5. ja det var ruskigt dåligt. Ok att man ångrar sig men då ringer man och säger det.

    SvaraRadera