fredag 21 augusti 2009

Lite pyssel på gång!

Idag var jag på panduro och köpte lite oljefärg till en tavla jag tänkte göra. Den kommer nog ta lite tid, för den ska bli stooor, men jag visar så fort jag är klar! Väldigt skönt att komma igång med lite pyssel igen efter alla dessa stora projekt så kan man börja så smått att lugna ner sig (säger jag som sitter vid datorn medans sambon kämpar med köksmontering...).
På panduro såg jag även deras bokstäver i papp som jag velat kolla in i ett tag. Dumt nog bara så hade de bara bokstäverna från A till V, jag kan ju acceptera att de inte har ÅÄÖ, men man brukar i alla fall ha fram till Z. I kassan sa de även att det helt enkelt inte fanns fler och även de tyckte det var konstigt.. Och det var lite udda faktiskt för när jag kollade på Panduros hemsida precis så fanns alla bokstäver fram till Z. Så jag får nog handla på nätet istället. Jag köpte dock ett B, för det var fint :)




4 kommentarer:

  1. Coolt! Visst ar det kul att mala stoooora tavlor. Jag gjorde en for ett tag sedan nu ar jag sugen pa en till. Men idag blir det annat pyssel. Ha en bra sondag! towe.

    SvaraRadera
  2. De fina bokstäverna har jag också köpt till Nemi! Sååå söta! Kram

    SvaraRadera
  3. De bokstäverna är fina!! Jag skall försöka hitta bokstavsvarianter till vettigt pris att ha i min butik också. Tur att man ska till Formex:P kram kram

    SvaraRadera