lördag 29 augusti 2009

Dukningsfrossa

Jag hade nog kunnat bosätta mig på Mateus hemsida (hur det går till vet jag inte dock...). De har otroligt många inspirerande bilder på vackra dukningar med fantastiskt porslin och härliga färgkombinationer! Jag sparade säkert 20 bilder till mitt inspirationsalbum på datorn, och bokmärkte hemsidan också så att jag alltid hittar dit igen! När vi får upp vårt bord ska jag utnyttja denna hemsidan till fullo!

Höstens färgkombo är ju lila och grönt har jag hört, och en vacker kombo är det!


Sockersött

Vackert havstema.

Fint med olika stolar också med de blandade färgerna på porslinet.

kolla in Mateus hemsida för många fler bilder! Jag måste nog köpa lite (eller mycket..) porslin av dem..

2 kommentarer:

  1. Snygga bilder. Det är så roligt med sidor som har snygga inspirationsbilder. Tänk om man skulle lära sig att ta så snygga bilder själv. Så roligt det skulle vara. :)

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga dukningar.
    Kram Sandra

    SvaraRadera