söndag 29 januari 2012

jävelskap

 Senast när Sambon var iväg och jag var ensam hemma valde jag att måla hallen mörkgrå utan att säga något. Anledningen till det var att när jag föreslagit att vi skulle måla den just mörkgrå hade han inte tyckt det var en bra idé, utan ansåg att det skulle bli för mörkt. Så jag gjorde det ändå, och det blev ju bra :)

 Nu är han ju iväg igen och jag funderar på vad jag ska hitta på för jävelskap denna gången. Något vill jag ju göra, bara för att jag kan.. :) (kanske inte kommer måla om en större yta bara för att det är skoj utan att ha tänkt igenom det ordentligt.. men nåt lite mindre..). Tips på små förändringar som enkelt kan fixas mottages gärna! :)



(Såhär såg hallen ut innan jag var framme med penseln)

1 kommentar:

  1. Hallen blev ursnygg !!

    Enkelt sätt att pigga upp ett rum är väggord eller väggdekorationer ?

    Tavel-lister ? (funkar både till foto, barnens teckningar och bäcker)

    En ny snygg lampa ?

    Lycka till !!

    (när sambon åkte skidor en vecka passade jag på att tapetsera om sovrummet. Lugnast när man får jobba ifred)

    SvaraRadera