tisdag 31 januari 2012

Määä

Gillar lammkudden väldigt mycket på denna bilden. Men framför allt gillar jag kuddarna överhuvudtaget. Det är lite dumt att det ska vara så fint att ha så många kuddar i soffan att man faktiskt inte kan sitta där.. men nu när jag ändå fyndat en så praktisk korg att förvara allt i så blir jag lite sugen på att utöka mitt sortiment. 

Snål Ekonomisk som jag är vill jag passa på att utnyttja de tyger jag har hemma istället för att köpa nya betydligt dyrare kuddar, och jag hade behövt träna på att sy... Här har ni nämligen en kvinna som aldrig sytt ett kuddfodral (jag har sytt ett par hela kuddar i mina dar, men that's it). Jag hade mått bra av utmaningen helt enkelt :)

Bild: Sköna hem
Får se när tiden, orken och lusten infinner sig på samma gång. Och när den gör det får ni heja på mig så att jag avslutar det jag påbörjar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar