torsdag 12 januari 2012

klick

Lite för enkelt är det egentligen, ett klick här och ett klick där, och vips hämtar man ut paket fullt med inredningsdetaljer på rea.. :) Fakturan ser man inte röken av förrän om några veckor ju, lätt och skönt att glömma bort.. Tur att jag har någorlunda självdisciplin så det inte sker så ofta i alla fall ;)

Jag har inte fotat så mycket denna veckan, på grund av brist på ork och ljus så har jag tagit det väldigt lugnt (jag har inte ens plockat undan julpyntet.. så illa är det..). Men till helgen ska jag i alla fall försöka fota veckans inköp som klickades hem ifrån Ellos. Gardinerna nedan bland annat.


Om ni råkar ha några bra botemedel mot lathet i vinterns mörker och stormar så tar jag tacksamt emot dem, hade behövt få tummarna loss och röja här hemma..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar