söndag 15 januari 2012

Trinity

I en jultävling på Lisa Hillands facebooksida lyckades jag vinna ljusstaken Trinity, som hon designat för Design house Stockholm. I fredags fick den flytta in och den kom precis i rättan tid för ersätta adventsljusstaken som stod på tv bänken tidigare. Den är verkligen jättefin, jag har sån tur ibland :) Jultavlan packades också ner och den hemmagjorda Keep Calm tavlan fick återta sin plats i ramen. Det känns lite befriande att göra sig av med julpyntet, som att våren är på väg :)


Förresten så har Lisa Hilland förutom facebooksidan även en blogg som är värd att besöka :)

Nu behöver jag bara lite ljus i mina fönster för att ersätta elljusstakarna. Det blir ju så hemskt mörkt nu när julbelysningen försvinner.. Får se vad jag ska hitta på. Just nu är det lite av ett köpstopp för min del så jag får kanske ta och bli lite påhittig.. :)

1 kommentar: