torsdag 15 maj 2008

Helt galet

Det är galet stökigt här hemma. Men ni kan nog ana hur gott här luktar när man har dessa vackra nyutslagna liljor :)


Jag har fotat lite i lägenheten, och tanken är att jag skulle göra ett tokbra före och efter reportage när jag städat och gjort fint, men den idén blir ju inte av förrän vi hunnit städa.. lite jobbigt. Men men, nu har jag slängt ut idén och därför är jag mer pressad att göra det. Imorgon blir det förhoppningsvis ett ordentligt städ efter skolan, det är så skönt att få rent och fint inför helgen.


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

3 kommentarer:

  1. Jag känner igen det där, brukar bli så här också. Idag har jag städat vår städskrubb, nu går det att få ut dammsugaren utan att få halva skåpet över sig, haha. Ang SATC filmen, jodå nog vill jag göra något liknande som du, men att se den är ett måste. Hoppas att du får ordning på städandet.

    SvaraRadera
  2. Det är så skönt när man har städat och plockat undan i röran. Rensade i alla skåp och lådor nyligen och det känns bokstavligen som att jag har rensat i huvudet och tänker klarare tankar på något vis. Men gud vad flummig jag låter. Haha. Nåja... lycka till med städningen.

    SvaraRadera
  3. Vilken underbar bild! Trevlig helg!

    SvaraRadera