tisdag 20 maj 2008

Tisdagstema - Ömt


I morse när jag såg att dagens tema var ömt blev jag lite osäker på vad jag skulle hitta på, kunde inte alls komma på något vettigt och roligt.. Senare samma dag när jag kliver ner från en stol (efter pysslandet som ni ser i förra inlägget) slår jag i höften i stolens ryggstöd och trampar på metallgrejen på måttbandet jag lämnat på golvet.. och ja, det gjorde väldigt ont. Det blev ett litet sår, inte så farligt men det var ömt på fotsulan större delen av dagen, men nu har det lagt sig. Därav dagens temabild.

Fler bidrag till tisdagstemat hittar du här.



Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

3 kommentarer:

  1. Aj, det är så typiskt att man trampar på saker som ligger på golvet. Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Aj aj aj, låter inte alls skönt!

    SvaraRadera
  3. Ajajaj! Den där måste va i klass med lego-bitar. Ja, helt klart!

    Kram
    /Johanna.B

    SvaraRadera