tisdag 3 mars 2009

Blekfis

Igår på gymmet gjorde jag en lite otrevlig upptäckt. När jag satt framför spegeln med mina hantlar så kom jag att tänka på hur blek jag var, överallt utom i ansiktet.. Vid käken var där en fin rand där man såg att min (lite väl mörka) foundation slutade och min naturligt blekfisiga hudfärg tog vid.. härligt härligt..


Så idag var det bara att snällt traska bort till make up store och köpa lite ordentliga grejer. Ska man vara blekfis (som jag!) så ska man vara det i huvudet också! Köpte också en concealer som tydligen ska dölja allt. Har hört mycket gott om den, så det ska bli roligt att testa!

4 kommentarer:

  1. Du får skriva en rapport om concealern sen. ;) Tycker det är såå svårt att hitta en bra...
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Här har du en till blekfis!

    SvaraRadera
  3. Räcker upp handen! Jag är också en blekfis! :-) En stolt sån. Jag tycker det är fint. :-)

    SvaraRadera
  4. I think that pale skin looks very aristocratic and handsome. Did you see Tom Jones recently- horrific fake tan, isn't it?

    SvaraRadera