torsdag 5 mars 2009

Frågestund?

Jag blev lite inspirerad av Sandra med bloggen Inspirera mera som har en frågestund. Därför ska jag vara så fräck och sno idén ;)

Så passa på nu och fråga vad ni vill så ska jag svara så gott jag kan. Skriv gärna om ni har några önskemål också om det är något särskilt ni vill att jag ska skriva om!

I helgen bär det förresten av till Hem och villa mässan här i Malmö. Vet inte riktigt när eller med vem, men jag ska dit och ingenting kan stoppa mig och min kamera :)

3 kommentarer:

  1. Vad roligt att du blev inspirerad! Jag har några frågor.. Om du fick lista dina tre absoluta inredningsfavoriter, hur skulle den listan se ut då?

    Om du fick välja mellan en fin lägenhet som låg centralt i en valfri stad eller ett hus på landet, vad skulle du välja då?

    Vad skulle vara det sista du skulle ta in i ditt hem?

    SvaraRadera
  2. Vilken kul idé!

    Om du vann en massa pengar - vad skulle du köpa till hemmet?

    Hur tror du att du bor om 10 år?

    Vad skulle du vilja kasta ut ur ditt hem?

    SvaraRadera
  3. Eftersom ni är på g att hitta ny bostad så kan jag fråga vad det är för något som ni letar efter? VAd ska den ha och inte ha?

    Kul att du gillade mina spetstavlor. Egentligen är jag ju inte så jätteförtjust i spets eftersom det kan bli för gulligt, men detta funkade!!

    SvaraRadera