söndag 8 mars 2009

Härliga helgen lider mot sitt slut

Ännu en helg är slut, och jag ska alldeles snart sova. I lördags var jag på hem och villa mässan, men det berättar jag mer om en annan dag, orkar inte nu :)

Idag var jag på ett par lägenhetsvisningar, dock var det nog inget som passade oss. Vi har eventuellt hittat en lägenhet som verkar lovande, den har mycket av det vi letar efter, men det är ett renoveringsobjekt vilket är lite irriterande. Men den ser ändå så pass lovande ut att det kan vara värt det, vi får se :) Visningen för den lägenheten är på söndag, och det ska minsann bli spännande :)

Idag har jag också träffat en gammal vän som jag inte träffat på ca 10 år. Vi var bästa vänner när vi var yngre och det var riktigt kul att träffas igen! Helt otroligt att man kan snacka som om vi sågs igår :)

Jag gillar inte att skriva inlägg utan bilder, så här är en bild som togs hemma hos min syster, ovanför lillans säng. Ett fint och fyndigt sätt att förvara nallarna tyckte jag.

Ha en härlig Måndag!

3 kommentarer:

  1. vi var också på mässan, men tyckte inte det var så jätteinspirerande ;) tyckte du?

    kram

    SvaraRadera
  2. Kul med en återträff! Kan tänka mig man har mycket att prata om efter tio år :) Kram, Sofie

    SvaraRadera
  3. Åh vad fint, det där var riktigt gulligt :o)

    SvaraRadera