tisdag 24 mars 2009

Hängande skor

I den nya lägenheten (som det kommer tjatas en hel del om framöver) ska vi ha en (eller två) walk in closet vilket jag verkligen ser fram emot. Jag har länge velat kunna ha översikt över alla mina kläder och skor, annars glömmer man ju bort vad man har. Denna skohylla tycker jag är ganska trevlig, speciellt den nedersta hyllan, där de har hängt stövlarna under hyllan. Detta kommer jag nog att kopiera.

Bild från alvhem mäkleri

Kolla in alvhem om ni vill se fina och väl homestylade lägenheter, det är verkligen jätteinspirerande att titta på deras bilder!


5 kommentarer:

  1. Smart förvaring, helt klart. EN vacker dag ska jag göra om vår lilla WIC, då ska jag komma ihåg det där med hängande stövlar! De har ju en förmåga att välta när de står på en hylla och de mår nog bättre av att hänga!

    SvaraRadera
  2. Jag lät bygga en skohylla som är som en bokhylla fast för skolådor, och är jättenöjd. ALLA skor ryms ju inte i den, men jag har alla mina snyggaste skolådor där, godingar som har kommit i härliga förpackningar.

    SvaraRadera
  3. Åh en sån skohylla skulle jag behövt! Synd att våran hall är så liten. Kram Sandra

    SvaraRadera
  4. Så härligt med walk in closet! Och kanske 2 st också! Det var riktigt fint med skohyllan! Kram

    SvaraRadera
  5. Snyggt, kanonbra förvaring!

    kram

    SvaraRadera