lördag 14 mars 2009

Söta sötsaker

Här är mina cupcakes! Dock inte de jag serverade på jobbet då jag glömde fota dem innan de blev uppätna :) Dessa bakelser var de första jag gjorde och de blev faktiskt lite fel. De bakades rätt, men de var större än receptet hade beräknat, så jag gjorde lite mindre som jag serverade på jobbet. Och då hade jag lite roligt strössel på dem, men det glömde jag på jobbet.. Så dessa ser nästan inte alls ut som dem :)

Men dessa stora var lite roligare tyckte jag, tänkte att jag nästa gång kan stoppa i lite krossade chokladbitar för att göra dem lite roligare :)

Det är strålande sol ute och jag är sugen på att ta en promenad till torget och köpa blommor, och sen städa! Fast jag får skynda på nu då vi ska iväg till sambons föräldrar sen och äta gott! Imorgon ska vi på visning och kolla på en lägenhet som ser mycket lovande ut!

3 kommentarer:

  1. såg att vi fotat samma dukning på mässan hihi :)

    SvaraRadera
  2. Jättefina, ser goda ut!!

    Hoppas ni får napp imorgon på visningen :)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Vilka fina cupcakes du gjort! :-)
    Snart kan du göra dem ännu finare mha delar i vårt nya produktsortiment.
    Kolla in på sajten om någon vecka...

    -Annika, www.swedishdetails.com

    SvaraRadera