söndag 1 mars 2009

Pojke eller flicka

Är det någon som är på jakt efter en skötväska så tycker jag att man ska kolla in dessa söta på inreda.com. De kostar 875 kr, jag vet inte om det är dyrt eller billigt faktiskt då jag aldrig kollat så mycket på skötväskor, men det känns som ett överkommligt pris för något som används väldigt mycket.


Girl väskan finns även i vit, och Boy väskan även i svart. Visst är de söta :)


På lägenhetsfronten händer det inte så mycket. Vi har gått på en hel drös med visningar men inte hittat något som passar. Lite frustrerande faktiskt, men det är ju inget man kan stressa. Vi letar vidare tills vi hittar hemmet som lever upp till våra ganska höga krav :)

5 kommentarer:

  1. Dom där var jääkligt snygga faktiskt! Det är tur att jag redan köpt en billig skötväska på rea, annars skulle jag nog få för mig att jag inte kan leva utan BOY-väskan. :P Den väckte verkligen ha-begär men ligger långt över min tänkta budget.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Oj vad snygga, bra tips till den dagen då man får egna kids!!!=) Ha det bra, kram emmsan

    SvaraRadera
  3. Läckra :) Lycka till med lägenhetsletandet! Kram, Sofie

    SvaraRadera
  4. det va bara den stereotypiska rosa å blåa färgen som fattades... vad är det med föräldrar, är dom livrädda att främlingar ska anta fel kön på deras barn? Eller är det jag som inte missat något, har man olika skötsaker beroende på kön på små bäbisar?

    SvaraRadera
  5. Svar: Nu gillade jag dessa på grund av den svartvita texten, det kunde lina gärna stått nåt neutralt på den, men den hade inte varit lika snygg i rosa eller blått :). Jag är själv förskollärare och försöker vara så genusmedveten som möjligt, hade kunnat gå in i djupa diskutioner om värderingar och förväntningar som omedvetet läggs på barnen på grund av färgen och märket på deras kläder, men det är nog inte riktigt rätt forum för det :)

    /iris

    SvaraRadera