torsdag 19 mars 2009

Sjukstugan slut

Efter två dagars sjukstuga är det nu dags att återgå till arbetet (en dag, sen är det helg!). Har varit superförkyld, men den där ögoninflammationen var nog bara på låtsas för det gick över himla fort.. jag var nog förkyld i ögat helt enkelt.. nåväl, härligt att ha fått vila ut lite och att nu kunna andas igenom näsan emellanåt.

En praktisk sak med att kolla på tv mitt på dagen är att nyhetsmorgon på tv4 bjuder på middagstips, och dagens var faktiskt ganska spännande. Så imorgon (fredag) ska jag laga ugnsbakad lax med cashewnötter och citronbrässerad potatis, vilket låter ganska gott.. Återkommer med recension och recept när jag smakat.


Nu ska jag sova! Ser fram emot att gå till jobbet imorgon, har saknat mina små kycklingar :) (barn..)

2 kommentarer:

  1. Grattis till nya lägenheten!
    Det ska bli kul att följa renoveringen ni ska göra!
    Ha en fortsatt bra dag!
    Kram!
    Liza

    SvaraRadera
  2. Såg smaskigt ut med laxen! ser att det nalkas flytt, gud så härligt med större och vad roligt att få börja om, göra som ni själva vill! :) Kommer bli kul att följa projektet. När får ni flytta in?

    Jag vill oxå bo större och vi kollar efter en ny lägenhet, 47 kvm är i minsta laget!

    Trevlig helg!

    SvaraRadera