söndag 21 juni 2009

Då var det över

Nu är midsommar över och vi har haft det väldigt bra, vilket jag hoppas att även ni haft! Som jag skrev tidigare så var det verkligen ett jättevackert hus vi kom till och jag ska visa upp fler bilder så fort jag gått igenom alla foton som togs i helgen (vilket jag tror var ca 550...). Då kan jag även visa upp ett vackert fynd jag gjorde i en antikaffär som var i närheten av huset.

För att inte hålla er på halster alltför mycket så visar jag en väldigt smaskig bild på vackra och goda jordgubbar :)

4 kommentarer:

  1. Det är alltid bitterljuvt när en storhelg går mot sitt slut. Jordgubbarna såg underbara ut, blir riktigt sugen. :)

    SvaraRadera
  2. lÄcker bild! Jordgubbar är så underbart! Ser fram emot att få se bilder från din midsommarhelg!

    SvaraRadera
  3. Mums med jordgubbar ja! vi var och självplockade, mysigt! :) så fint du har det i headern! Hur har ni det i nya lägenheten? KRAM

    SvaraRadera