måndag 22 juni 2009

Ett hjul på tapeten..

Fyndet jag gjorde i antikaffären på österlen var ett gammalt hjul. Det är väldigt fint och mycket tungt. Jag ångrar nu att jag inte frågade om ägaren visste något om hjulet för det hade ju varit trevligt att veta lite historia. Men det ser ju ut som det kan ha varit ett vagnshjul tror jag.. kanske, eller har ni några förslag?

Förmodligen kommer det hänga fint på väggen i nya lägenheten. Får se hur vi ska montera upp den bara, då den som sagt är ganska tung.. men visst va den fin! :)

2 kommentarer:

  1. Haftigt! Min kompis har aven hangt upp karmen till ett fonster, det ar ocksa ganska ballt. Ska du slipa eller lacka det? Snyggt blir det iallafall!

    SvaraRadera
  2. Jättefin och en kul idé. Ska bli intressant att se hur det ser ut när det är klart.

    SvaraRadera