fredag 12 juni 2009

Sitt fint, del 2.

Någonstans i mitt hem ska dessa fina stolar finnas så småningom har jag bestämt.

Tolix (poshliving)

Sofia (bolagret)

Nantes stol (The home)

Idag ska i till lägenheten och rensa. Sovrummet är i stora drag färdigt med all spackling och grundmålning och det är alltså dags att måla, tapetsera och lägga golv där så det blir nog en tripp till alcro också för att titta på tapeter. Jag har arit sugen på en fotovägg, men det blir så attans dyrt om jag ska få det jag vill ha.. Så en vanlig tapet kanske får duga.

Idag flyttar även storasyster in i sitt renoveringsobjekt, spännande :)

3 kommentarer:

  1. den från bolagret är riktigt fin :) ser skön ut också.. trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga stolar du har valt ut!
    Kram Sandra

    SvaraRadera