fredag 12 juni 2009

Sitt fint

i har diskuterat matplatsstolar här hemma, och nästan kommit överrens. Min orginaltanke att ha lite blandade vita stolar och en eller två tolix stolar var inte poppis hos sambon, så den idén har jag fått kompromissa bort tyvärr. Men det är okej, jag ska köpa några av de uttänkta vita stolarna och ha dem på lite andra ställen, kan visa mina favoriter i ett annat inlägg.

Till matbordet kommer det nog bli Ikeas Henriksdal istället, med överdrag ifrån Bemz. Om jag ska ha alla i samma eller lite blandat har jag inte bestämmt ännu, men dessa tygproverna har jag beställt i alla fall och väntar ivrigt på leverans!





...och javisst, alla tyger är marimekko ;)

3 kommentarer:

  1. Så häftigt! Om du tröttnar är de ju bara att byta! Superbra!

    SvaraRadera
  2. Vilka snygga överdrag!
    Trevlig helg, kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Den översta var ju suuuperfin!!!
    Klädda stolar är så snyggt!!!

    Hoppas du har en bra helg!!

    Kram!!

    SvaraRadera