onsdag 3 juni 2009

sitta på metall?

Jag är väldigt förtjust i Tolix stolar, som jag vet att många andra också är. Just nu kan man också köpa dem till ett helt okej pris på Poshliving.se. Dock undrar jag hur de känns att sitta på, är det verkligen skönt att sitta på metall?

Om någon av er läsare har en Tolix kan ni väl skriva en kommentar och berätta hur de är att sitta på. Jag hade velat ha dem som matplatsstolar, och då ska man gärna kunna sitta i ett tag ju utan att få ont i baken och ryggen.. :) Köper man svart, vit eller mörkt stål så kostar stolarna 1600 kr - 1700 kr på poshliving.

4 kommentarer:

  1. Håller med om att de är snygga!! Skulle gärna ha en vit som arbetsstol till skrivbordet hemma. Jag har bara provsuttit i en och den var skön :-)

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Jag har tyvärr ingen aning, men snygga är de!
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Om det är kallt i rummet blir ju metallstolar lätt ganska kalla att sitta på... Vi har metallapallar på sjukhuset, och det är iskalla jämt!

    SvaraRadera
  4. De är sååå snygga men efter att ha provsuttit en blev jag lite besviken MEN jag är en stor människa så tillhör du den nättare skaran på vår jord så tycker du säkert den är ok!!

    SvaraRadera