söndag 7 juni 2009

mycket firande på sista tiden

Jag har inte varit så aktiv här de senaste dagarna, och det beror mycket på tidsbrist då jag varit på studenter i veckan och på dop idag.

Till dopet gjorde jag en tavla i datorn i present till lilla Izabella, skrev ut den i en fotoskrivare så blev resultatet väldigt bra tycker jag. Det är ju extra kul med lite personliga presenter :)


I veckan ska det jobbas ganska mycket, men jag hinner nog med lite bloggande också. Kanske inte är lika duktig på att kommentera hos er andra just nu, men jag är alltid inne och tittar :)

3 kommentarer:

  1. Vilken jättefin tavla, gillar massor:) Ha det bra, kramar emmsan

    SvaraRadera
  2. Vilken fin tavla, extra kul när man gjort den själv:)
    Kram Kristina

    SvaraRadera
  3. Vilken smart idé på present! Tavlan var ju jättefin!

    SvaraRadera