onsdag 10 juni 2009

Kök kök kök...

Det är tänkt att vi på torsdag ska ta oss till Ikea och beställa ett kök. Nu håller vi därför på att diskutera de sista detaljerna, och mina mappar med inredningstidningar åkte fram så att även sambon kunde bläddra (vilket han sällan gör). Det är verkligen jättemycket att tänka på för att det ska bli bra, och jag hoppas verkligen att de är hjälpsamma på Ikea.

Ett fint kök från Alvhem

Efter gårdagens träning kan jag förresten knappast gå. Fy vilken träningsvärk jag fått!

3 kommentarer:

  1. Vi var nyligen och beställde kök på IKEA till landet. Jag måste säga att de är rätt Nonchalanta säljarna där. Iallafall de vi träffade.... De surade till när vi bla hade valt att köpa vitvarorna på annat håll...

    Håller tummarna för att ni har bättre tur än vi ;)

    Kram Lotten

    SvaraRadera
  2. Åh vad roligt att beställa kök!
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Smart att åka dit en torsdag, undvik lunchtid också så har de mer tid för just er.

    Jag har positiva erfarenheter från de tillfällen jag har pratat med kökspersonalen :)

    SvaraRadera