söndag 18 oktober 2009

Älska mat mässan

Älska mat mässan är en ny mässa som i helgen hölls på Swedbank stadion här i Malmö. Faktiskt en väldigt trevlig tillställning då man kunde smaka allt möjligt! Jag och sambon gick runt och smuttade på goda viner, cognac och mousserande vin. Vi smakade bland annat ostar, knäckebröd, lax och en massa sorters korv. Detta var alltså en mässa som föll mig i smaken!

De bjöd på en herrans massa äpplen.

Iitalla outlet var på plats och sålde lite småsaker, men det de bidrog ganska mycket med var att de dukat några bord som var väldigt vackra.

Här har vi julbordet



Nyårsbordet är vackert dukat med vitt silver och rosa, flickigt och fint!


Ett höst- eller Halloweenbord

Jag blev väldigt sugen på att åka till Iittala outlet och shoppa, får se om jag kan övertala min kära syster och mor att köra förbi där nästa gång vi åker till Ullared och shoppar :)

2 kommentarer:

  1. Du behöver inte övertala...svaret är självklart. Vad sägs om en sådan utflykt i november? Kram kram

    SvaraRadera
  2. Vad fint!! Jätte fina dukningar!
    Kramelikram och hoppas att du har en bra helg (får berätta om nya IKEA sedan!)

    SvaraRadera