tisdag 20 oktober 2009

Sorgliga kuddar

Här om dagen köpte jag nya Allt i hemmet, som hade premiär på en uppdaterad tidning. Jag blev positivt överaskad då detta nummer hade mängder med inspiration. Jag läste igenom numret och började sedan direkt att plocka undan, dekorera och göra fint hemma. Det är exakt vad en inredningstidning ska göra!

Något jag verkligen gillade var ett sovrumsreportage där de visade denna bilden på fina kuddar. Jag blev så förtjust att jag till och med ska slå till och handla lite. Kudden längst ner till vänster är från HM home, och den översta till vänster är från Indiska, och till helgen ska jag shoppa kuddar!


Detta är vad som ligger i vår soffa just nu, så ni kanske kan förstå att behovet av nya kuddar är ganska stort. Dessa två från ikea ser numera ganska sorgliga ut...

2 kommentarer:

  1. Vilka härliga kuddar! Nu blev jag också sugen på att shoppa. Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Köpte också hem den nya häromdagen, och blev faktiskt positivt överraskad! Har inte varit något fan av Allt i hemmet innan, men det här var bra...

    Tänkte också åka neråt och besöka nya IKEA, och kanske ta en tur på ILVA....

    Trevlig helg!

    SvaraRadera