söndag 25 oktober 2009

Långhelgen är över

I slutet av förra inlägget skrev jag att jag skulle ta en liten långhelg, men att jag skulle blogga som vanligt trots det. Sen skrev jag inget mer förrän nu, så det gick ju som det gick :)

I fredags blev det en tripp till ikea som numera är stort! Det går inte att bara springa igenom det lite snabbt, utan det tar tid.. speciellt nu i början när man inte vet var allt är och man inte är så orienterad. Jag hade riktigt ont i ryggen när vi var på väg hem därifrån.. Men jag kom inte hem tomhänt :)

Vi köpte en Jonas! Jag byggde nästan klart hela (har några lådor kvar att bygga, jag tröttnade och pausade i två dagar...). Det blir nog klart imorgon :)

I lördags var jag och sambon i Turning Torso och fotades på The studio group. De sminkar en och fotar en gratis och så får man köpa bilder om man vill. Vilket vi gärna ville :) Det var en kul grej, men det var ganska mycket tid som gick åt till att sitta och vänta vilket var tråkigt. Dock var vi ju i turning torso som sagt, så utsikten var värd besväret :)

Jag har förresten klippt mig och färgat håret också. Jag har inte varit hos frisören sen i april, så det var hög tid för det :)

Nu ska jag skruva ihop en låda eller två!

1 kommentar:

  1. "Jonas" verkar ju jätte bra. Hade inte lagt märke till den möbeln tidigare :)

    SvaraRadera