måndag 26 oktober 2009

Indiska kuddar

Under min långhelg hann jag faktiskt ta mig till stan och shoppa lite, något jag oftast inte orkar när jag väl har tid.. Det som stod på listan var ett par nya kuddfodral till soffan, då de gamla blivit väldigt trasiga..

Nya fina hittade jag på Indiska för 159 kr och 179 kr (ungefär, minns inte exakt), och då fick man innerkudden med. Jag är helnöjd, och även sambon gillade dem (jag var rädd att han skulle tycka de var lite väl flickiga..).

Nu ska jag på föreläsning med jobbet. Ha en härlig kväll!

3 kommentarer:

  1. Den turkosa var jättefin :D

    SvaraRadera
  2. Åhh jag gillar den blå/turkosa myyycket! Fin fin! Kram kram

    SvaraRadera
  3. Riktigt fina fodral. Jag har några helt nya till salu också. Kolla in min blogg, och kommentera vad du tycker.

    http://newindianfashion.blogg.se/

    SvaraRadera