torsdag 29 oktober 2009

Jag vill ha ordning!

Ordning och reda i hallen är något som brister totalt i hemmet just nu. Hallen i sig är inte färdigmålad (och inte helt färdigslipad överallt heller) och ingen prioritet har lagts på detta område. Bristen på ordning håller nu på att göra mig tokig då där är skor, jackor, väskor, nycklar och prylar överallt!

Detta vill jag ha i hallen!

Helst vill jag ha två av dessa, Tjusig hatthylla från Ikea. Vet dock inte ännu om det får plats två, men jag hoppas hoppas! 299 kr.

Anslagstavla från Milq.se 435 kr. Det är alltid bra att ha en komihåg tavla precis innanför dörren, speciellt när man är lite glömsk som vi båda är i detta hemmet :)

1 kommentar:

  1. Tjusig hatthylla, den har jag inte sett förut.

    Svar: Vad roligt att du gillar den nya designen! Trevlig helg, kram Sandra

    SvaraRadera