tisdag 27 oktober 2009

Mina julclementiner

Jag har köpt två flaskor av blossa 09 som i år smakar clementin. Jag funderar på att köpa ett par flaskor till, de är så bra att ha som present när man ska på middag eller nåt. I år kan man inte köpa dem på systembolaget utan vidare, utan man måste först beställa dem på blossas hemsida eftersom systemet tydligen inte gillade smaken i år.. vilket jag struntar i då jag gillar flaskorna och tycker egentligen att all glögg smakar glögg :)

Fina flaskor mot min fina tegelvägg, där får de stå tills det i alla fall blivit december.

5 kommentarer:

  1. Årets flaska är verkligen jättesnygg!! Och du har helt rätt i att den är en bra gåbort-present!

    SvaraRadera
  2. Konstigt? Det måste vara olika för olika systembolag, för jag köpte två flaskor på bolaget i lilla byn där rucklet ligger?
    God var den iaf, för vi har redan tjuvtestat. Så det får nog bli ett par flaskor till! :)

    SvaraRadera
  3. Ett par sådana skulle jag gärna köpa hem! Snygga var de också.
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  4. Men smakar glöggen verkligen glögg när den smakar clementin? ;-P

    Ang din kommentar i min blogg: Det är oundvikligt! Något blir alltid åtsidosatt, som man sedan vänjer sig vid och till slut glömmer. Hehe. Ja, lister ja... när vi flyttade till denna lägenhet hade vi en massa lister liggandes lösa i förra, och då hade vi ändå bott där ett par år...

    Mvh Jerry

    SvaraRadera
  5. Jag har skrivit om dig i min blogg om bloggar - Bloggrecensioner. Inlägget hittar du här: http://bloggrecension.blogspot.com/2009/10/inredningskaos.html

    SvaraRadera