söndag 18 oktober 2009

Jag älskar mat!

Igår var vi på Ikea, Bauhaus, Ilva, jysk och cervera, och jag kom bara hem med en ny papperskorg för 40 kr.. Lite besviken att jag inte hittade mer jag ville ha. Ikea var nästan helt tomt och där fanns inget att köpa (mer än min papperskorg då...), får sticka till nya ikea nästa vecka istället och kolla om jag hittar mer av det jag behöver då..

Jag är väldigt förtjust i att både laga och äta mat, och därför ska jag och sambon idag ta oss till Älska mat mässan som nu är i Malmö.Kameran får följa med och jag visar upp bilder senare ikväll!

4 kommentarer:

  1. Oh, en matmässa? Det är nog tur att den inte är i Gbg, för jag bör nog inte gå och frossa på en mässa just nu, efter en hel veckas god mat ute i rucklet! :)

    (Och ja, vi tjuvstartade på glöggen, men det var ju för att vi ville mysa härute, och vi stänger ju rucklet tidigt i år..)

    SvaraRadera
  2. sådär är det för mig ibland också, man ser fram emot att hitta nåt kul, sen hittar man inget.. bättre lycka nästa gång :)

    SvaraRadera
  3. Iris; Hej! Handdukarna är köpta på H&M Home. Visst är dem tuffa? :) Ha det gott! Kram

    SvaraRadera
  4. Jag var på Ikea i Malmö igår och ja, där var verkligen TOMT! Min kille var helt fascinerad över att det var så tomt överallt så han sprang runt och fotograferade som värsta japanen, haha!
    Kändes lite skumt att gå därifrån utan att ha köpt ens så mycket som en diskborste, men å andra sidan... nu får jag ännu mer anledning att åka ner till det nya varuhuset snart! ;-D
    Kram på dig

    SvaraRadera