onsdag 14 oktober 2009

Feng shui till överdrift

En hel del tomma galgar hänger i min garderob just nu. Kläderna ser lite ensamma ut där de hänger, efter min ganska radikala utrensning. Enligt Feng shui ska 50 % av innehållet i garderoben vara luft, men då får man nog ha en väldigt stor garderob.. annars har man ju inga kläder, som jag just nu..

Nu återstår bara det roliga, att fylla den igen! Jag har en del på blocket som ska göras av med, och en hel del som ska skänkas. Sen får jag så smått börja fylla garderoben igen, och ni kan ana att jag längtar! Tänk att inte behöva byta om 50 gånger innan man ska på fest! Det hade varit ganska härligt!

1 kommentar:

  1. Åhhh 50 % luft... det hade varit något i mina garderober. hahaha.. jag tror det är mer 150% hos mig.. puh.. en plåga.. vad duktig du har varit som har rensat!
    God natt kram

    SvaraRadera