fredag 16 november 2012

Fredagsfrihetskänsla

Idag jobbade jag länge och däckade lite när jag kom hem. Inte för att det varit en tuff dag på jobbet (ganska angenäm faktiskt) utan helt enkelt för att det är fredag och det är få saker som är så sköna som att däcka på en fredag efter jobbet. Bara för att jag kan, har tid och lust, och kan vakna när jag vill imorgon. 
 Fredagar känns som frihet, helt underbart. 

Imorgon mina vänner, då ska ni få se på köket. Med vitt kakel, några luckor (inte alla, men det jag hunnit och orkat) och utan ett berg av disk. Det vill ni inte missa! :)

Njut nu av bästa fredagen.
Jag ska göra det genom att hänge mig åt städrycket som nu kom över mig (?)

P.S. Tävlingen om den överfina väskan ifrån MRKTstore.se pågår tills på söndag. Klicka här för att delta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar