söndag 18 november 2012

På djupa vatten

I skrivande stund befinner jag mig på djupt vatten. Jag är dock ovanför vattenytan och glad för det :) Inför det stundande kalaset tog vi båten över till tyskland och införskaffade lite flytande proviant som kan komma att gå åt.

Dagens intressantaste upptäckt: Det verkar som att hela tyskland har stängt på söndagar.. Tur att inte bordershop följde den regeln :)

Dagens undran: Jag undrar om chauffören från Linas Matkasse såg mina skyltar om var han skulle ställa maten. Enligt överenskommelse ställer de den utanför ytterdörren om vi inte är hemma... Men vallgraven som är lämpligt placerad just där kan ses som ett hinder.. Och skylten jag gjorde var av kartong och kan nog ha regnat bort... Spännande att se lösningen :)

Dagens påminnelse: Några timmar kvar på tävlingen! Klicka på bilden på mig med snyggloväskan i högerspalte. Och kom på en käck motivering så har du en chans att vinna väskan!

Bilden visar bordershops snyggaste flaska, illustrerad av liselotte watkins.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar