torsdag 1 november 2012

Lappat och länktips

Jag har en del trasiga jeans. Inte trasiga på det snygga sättet utan mer på det riktigt slitna sättet, alltså riktigt enorma hål på knäna och urtvättad blåfärg. Men så ser man en bild som den ovan och får lite hopp. 

Denna bilden hittades på pinterest och när jag letade efter orginalsidan där de först setts hittade jag hit till denna sida.. där satt jag sedan och tänkte att jag borde ta med mitt stativ ut på järnvägen (?) lite oftare och stå där i lite DIY vintage kläder och vara lite svår och artsy inför kameran för då ser man ju jävligt cool ut.. 

Synd bara att jag är på jobbet när det är ljust ute numera.. så där sprack den idén för detta halvåret iaf. Men kanske kan jag laga jeansen.

2 kommentarer:

  1. Ja, den idén är ju svårt i mörker, regn och kyla. Man får liksom inte in den rätta looken då! Men jeansen var coola! Gör så!

    SvaraRadera
  2. Klickade in mig på den där sidan och jisses så mycket snygga bilder och inspiration!

    SvaraRadera