måndag 26 november 2012

Nu börjas det...

 Jag spelar Michael Bublé på hög volym och börjar så smått plocka fram lite juligare detaljer. Nu är det ju första julen i lustiga huset, första gången jag provar vad som passar här och vad som inte alls fungerar. Första gången jag hänger upp en julstjärna i ett fönster (någonsin! Faktiskt!) och jag är så uppspelt över detta att jag blir tokig.. har köpt två nya! En enorm och en i koppar... det kan inte bli annat än toppen. 

Man kanske ska öppna den där julglöggen ikväll också och smaka lite.. :)

2 kommentarer:

  1. Vad kul att få julpynta för första gången i ett nytt hem. Vad passar var? Annars blir det lätt att just den ljusstaken hamnar i det fönstret för det har den ju alltid gjort. Och visst ska ni tjuvsmaka på glöggen. Man pyntar mycket bättre då :-)

    SvaraRadera