lördag 17 november 2012

Vitmålat kakel i köket

 Här har ni det. Mitt kök i skrivande stund, där kaklet fått lysas upp i vitaste vitt istället för den horribla brunorangea färgen ni ser på bilden nedan. Även tre luckor har kommit upp, dock är två av dem på insidan av halvön, så de ser ni inte.. men jag vet att de finns där, och det är så skönt! :)

 Här har ni bilder från utgångsläget. Bilden ovan är från ca en vecka sedan. Bilderna nedan har lite längre på nacken och är lite sköna för mig att titta på eftersom framstegen syns så tydligt här.

Det går framåt. Ett steg i taget. 
Sakta men störtsäkert.

4 kommentarer:

  1. Vad fint det blir, tänk vad lite färg kan göra. Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Kul att se hur ni med mindre medel och enkla tips sätter egen prägel på hemmet ! Inspirerande !

    SvaraRadera
  3. Vilket jobb ni har gjort. Ett liknande väntar mig:/

    SvaraRadera
  4. Vilken skillnad , till det bättre förstås! Jag hoppas dessa bilder hjälper er till en klapp på axeln för allt jobb ni lagt ner :) Keep up the good work!
    När rötterna i rören är borta och ni är kanske vill ha ett nytt kök får ni komma in till mig på Noblessa kök så hjälper jag er gärna att planera något nytt :)
    //Charlotta

    SvaraRadera