måndag 24 mars 2008

Det blev visst en liten paus..

Har visst pausat från bloggen i några dagar nu, inspirationen försvann lite. Kan bero på den oerhörda baksmälla jag haft i ca 2 dagar.. rätt åt mig faktiskt, ska testa vara lite alkoholfri nu i ett tag.. Har nån smakat alkoholfritt rödvin? För jag undrar om det passar lika bra till en ostbricka som det vanligt rödvin.. anyway

På inredningsfronten har det hänt en del, som jag skrev innan har det inhandlats lite guldfärg, och den har hamnat i hallen. Det är inte helt färdigt ännu, så ni får bara se "före" bilder just nu. Sen om en stund visar jag lite "mellan" bilder också för jag vet inte om jag orkar måla nåt idag.. har en hemtenta som egentligen är viktigare.. får se hur det blir :)


Jackorna hänger på spikar, väggarna är grå/babyblå/tråkiga och mattan är söt, men gammal.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar